Tietoa meistä

Lohjan Metallityöväen ammattiosasto 8 Ry.

"Ammattiosaston tarkoituksena on koota Teollisuusliiton eri alojen palkansaajat sekä näihin aloihin rinnastettavilla aloilla työskentelevät palkansaajat yhteistoiminnan avulla parantamaan työ- ja palkkaehtojaan, taloudellisia, sosiaalisia ja oikeudellisia etujaan sekä toimimaan yhteiskunnallisen asemansa, oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon edistämiseksi."

Osaston jäsenkokouksia pidetään tarpeen vaatiessa ja niistä ilmoitetaan jäsenkirjeessä, osaston kotisivuilla sekä Teollisuusliiton verkkosivuilla.

Hallitus kokoontuu tarpeen mukaan pääsääntöisesti kuukausittain, lukuun ottamatta heinäkuuta, jolloin on lomakuukausi. Hallituksen kokouksista ilmoitetaan sähköpostilla sekä ilmaisjakelulehtien järjestöpalstalla.

Hallitus kokoontuu varajäsenineen ja mahdollisimman hyvän tiedonkulun saamiseksi myös työpaikkojen pääluottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen olisi hyvä osallistua kokouksiin.

OSALLISTUMALLA ITSE AMMATTIOSASTON TOIMINTAAN VOIT PARHAITEN VAIKUTTAA SEN KEHITTÄMISEEN HALUAMAASI SUUNTAAN!